blä för mellandagsrea

igår spenderade jag och syskonen några timmar på stockholms mellandagsrea, men shit, jag klarar inte av rea. Folk över allt och kläder i högar, nej, jag shoppar hellre till normalpris isåfall!

efter shoppingen åkte vi till globen, vi kollade Djurgårde- Rögle, Rögle förlorade olyckligtvis.
Efteråt träffade vi Johannes familj. Kajsa hade fått jättestor mage, så himla sött! Gick sedan ner bakom och pussade min älsklig lite, sen var vi tvugna at rusa mot tåget! Idag sov vi jäklarimig till kl 14, ojoj det var länge sen!

Fick precis mess från marre nu, det blir kanske utgång ikväll!

Saknar er LA brutts, vi måste återförenas snarast!

en trött bild från hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0