hej då LA

ett ord, faaaan!
detta blir mitt sista inlägg från LA. Usch hela dagen har gått åt till att fixa och packa alla saker. Herre gud, jag trodde inte jag hade shoppat så mycket, men där trodde jag fel. Jag köpte en resväska lika stor som mig själv, som jag har fyllt, plus två andra resväskor, vet inte hur jag ska få hem allt!
Imorgon kl halv nio på morgonen åker jag hem till Sverige igen, lämnar alltså detta underbara land. Det är så himla mycket blandade känslor nu, dels ska det bli så underbart att träffa mina kära där hemma, men samtidigt har jag sådan ångest för hur jag ska klara mig i Sverige. Där hemma råder sådan jantelag och alla små problem blir så stora, här lever man liksom dag för dag vilket är underbart. Jaja Sverige har väl sin charm också..

Imorgon kommer Clara Johannes och pappa att möta mig på Arlanda, jag kommer att krama och pussa ihjäl dom, förstå 4 månader utan min älskling, jag är fan lite nervös :)

see u in Svedala!

De här tjejerna har förgyllt min tid här! Love u!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Liza, du kommer väl fortsätta blogga när du kommer hem till sverige ?? :)

Vill juh fortsätta läsa om ditt fantastiska liv..

2008-12-16 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0