Christmas in S-town!

Sista dagen i Santa Monica var bokstavligen kaos!! Efter en veckas turistande och konstant partajande kom jag och Sanna på att det kanske var dags att börja packa, betala dom sista räkningarna och flyttstäda. Hela dagen åkte vi runt och meckade med dnv och banken. Inte förns kl 8pm tog vi en välförtjänt paus på souplantation (käkade minst 7 efterrätter var) innan det var dags att börja packa. Runt midnatt va packningen klar å flyttstädningen i full gång! Men trots att vi städade och skrubbade tills naglarna ramlade av såg lägenheten ändå ut som ett pig pen när vi på morgonkvisten tvingades bege oss mot Los Angeles International Airport.

tittade precis igenom gamla bilder på oss syssan, kunde knappt hitta nån som var publiceringsbar! inte konstigt att vi lämnade staterna i komplett kaos :)

       


På självaste julafton, efter den bästa flygresan EVER (hade 3 säten var och sov hela vägen från Atlanta), landade jag och Sanna på Arlanda. Där väntade Linus och hans supersöta lillasyster Sofia som skulle skjutsa hem mig till min familj. Eftersom att jag bokade om min flygbiljett i hemlighet var det ingen som visste att jag skulle komma :)

Mammas min när hon såg mig släpa min gigantiska resväska längs uppfarten var obetalbar! Hon stod chockad och gapade i säkert 10 minuter! Innan jag visste ordet av attackerades jag av fyrahundrasjuttielva snorungar som vägrade släppa taget :) Det tog mig säkert en kvart att bara komma in i hallen, jag fick bokstavligen skaka av dom! När jag är bortrest försöker jag att inte tänka så mycket på familjen bara för att saknaden blir så himla stor. Och jag är verkligen inte den blödiga typen, men när jag väl såg mina små älsklingar släppte allt. Jag började stortjuta!  

Julafton fortsatte i vanlig ordning med kalle anka, julbord och paketöppning. Härligt med den svenska kylan och snön :) man har ju inte direkt fått nån julkänsla i LA...
2 dar senare och jag less på rusket å ready to get back to Cali haha!


Vad händer på nyår förresten?

 

GOD JUL team sweden! Miss ya fan/ er snorunge


Kommentarer
Postat av: ..

het tomte! lovar att va extra snäll nästa år om du kommer med klappar då.. hahahaaa ;)

2008-12-27 @ 13:22:57
Postat av: Liza

åå saknar er brudar! så himla snygg du är baby!

2008-12-27 @ 14:55:12
Postat av: robban

vadå? e du hemma? ring mig!!!

2008-12-27 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0