Gott nytt år!!

Jahaa, så var 2008 snart över då! Måste då erkänna att det är lite tråkigt... men men man vet aldrig vad våren har att erbjuda för roligt=) jag tror dock att det kommer bli riktigt svårt att toppa det iofs !
Saknar redan vår lägenhet, poolen, värmen, haha jaa t.o.m alla de irriterande amerikanarna.. Men kommer bli ganska skönt att vara kvar i Svea ett tag nu iaf. joo, våren är ju inte helt bestämd än. alternativen är ju då att plugga på stockholms universitet, företagsekonomi B, och få ut en examen, som jag då inte har än, bo hos pappa i början till jag hittar något eget och pendla fram och tillbaka till Uppsala förstås!! =)

Annars lutar det åt att åka tillbaka till värmen och Californien, LA.. Det lockar så fruktansvärt men det finns ju alltid kvar att komma tillbaka till.. Då blir det också lite mer seriösa kurser isf.. hehe kanske inte bara pilates och yoga den här gången =)
men som sagt, vi får se vad som känns rätt.. Kommer väl bestämma mig nångång i mitten på januari..

Det är ju såå skönt att skjuta upp problemen och alla svåra beslut!

Nää, nu måste jag spana i garderoben och se vad för blåsa man ska ha på sig ikväll då.. ! Ska över till Katta och Challe och laga lite mat och sen bär det vidare till andra kompisar på kungsholmen för fest och nyårsfirande =)

Synd att det inte blev någon Åre iår, men här kommer ett minne från gamla tider! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0