Julafton

Julafton var underbar som vanligt, firades i Åby hos min moster med hela släkten. Den största lyckan var att Johannes firade jul hemma med mig och min familj i år..

Johannes kom till mig i tisdagskvällen, då klädde vi granen och mös hemma i soffan. Julafton firades som sagt hos min moster, kom dit vid ca kl 5 då vi åt massa god julmat. Kvällen fortsatte med julklappsutdelning, paketlek och att grabbarna hade pingisturnering :)

haha min släkt är så härlig, de tycker verkligen att Johannes och jag är så perfekta för varandra. Morfar tog undan Johannes och pratade lite med han, sen sa han " du kan erkänna nu, jag vet att ni ska förlova er" haha han är så söt min morfar, men vem vet, kanske har han rätt, vår kärlek övervinner ju allt :)

när jag kom hem hade min underbart söta vän Hönis varit och hängt en julklapp på min dörr, tack snälla min fina vän!
resten av kvällen spenderades i sängen, Johannes hade köpt ett jättefint rött underklädessätt till mig , dagen till ära :)

Ikväll blir det utgång, sen så åker jag Clara och Lukaz till stockholm imorgon, vi ska kolla på Johannes när han spelar mot Djurgården, sen ska vi shoppa :)

Hoppas alla mina andra tjejer uppdaterar om deras jul också :)






Kommentarer
Postat av: snorungen

åh så snygga ni e familjen berg :) saknar dig roomie, hoppas du haft en riktigt god jul!

2008-12-26 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0