juljul

Efter ca 13 timmars flygresa landade jag och Amall på Arlanda på självaste Julaftons förmiddagen och där väntade hela familjen :) Efter att ha varit borta en hel termin känns det underart att vara hemma och träffa familjen, fastän det är svinkallt här hemma! :D
 
När jag äntligen kom hem slängde jag upp väskorna på rummet och letade fram mina ridkläder och mina tjockaste vinterkläder och åkte till stallet och min Prince:) Jag hade dock blivit förvarnad att han inte riktigt såg ut som han brukade;) "typ han e ju lite långhårig och så.."

hm LITE långhårig? han liknade nog mera en isbjörn än en häst :) haha men under all päls fanns ju min lila häst där:)Så efter lite pyssel i stallet blev det julbord, julklappar mm. Jag orkade dock inte vara upp så länge, redan klockan åtta däckade jag...







Kommentarer
Postat av: Liza

åå lilla pollen, så söt han är! ringer dig imorrn sannis!

2008-12-28 @ 21:06:49
Postat av: Johanna

Hur många var väskorna du släpade med hem? ;)

2008-12-28 @ 22:22:33
URL: http://rixpucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0