Mina älskade tjejer!!!

Jaha, så har man kommit hem nu då! =) Mamma stirrade på mig i flera minuter när hon öppnade dörren och såg att jag stod utanför! haha, hon fick nästan en hjärtattack! Detta har vart en hemlighet för jag åkte nämligen med Liza hem till Sverige för att överraska mina föräldrar!! =) Jag kan säga att det är blandade känslor att vara hemma! Det är otroligt skönt att få komma hem och styra upp sitt liv lite, men ändå känns det riktigt sorgsligt att inte bo med mina bästa bruttor och inte få gå ut o Hollywood något meeer!!

Sanna o Amalle!! Hoppas ni får det roligt sista veckan, och att allt löser sig med det sista grejerna vi ska göra=)
Morsan, hörs snart på skype, burka burka..

PUSSAR

 haha, skjut mig inte =) o amalle d kommer en på dig oxå så känns dig icke säker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0