Sista utgången i LA..

Igår var vi ute för sista gången i LA, eller ja sista gången för den här gången :)
Dagen började med att jag och Sanna var på Beverly Center och shoppade julklappar..
Blev iof inte så många, jag hittade mina åt Clara och Johannes och Sanna kollade ut vad hon ska köpa till sin familj. Vi fick även hem lite godsaker till oss själva :)

Senare på kvällen kom tjejerna från Pointe hit och vi hade en liten förferre, mycket trevligt!
Sen tog vi taxin till bar de luxe, Sean och Matt hade ett " special event" där. Stället va as bra, med massa trevliga och snygga människor! Riktigt lyckad utekväll, massa skumpa och party.
Efteråt åkte Sanna hem till Michaela på efterfest och jag Malin och Amalle med grabbarna till en efterfest. Blev besvikna, för det va samma ställe som vi var på förra gången som sög. Efter ca en timma där åkte jag Malin Sean och Matt hem till nån i Hollywood Hills, fråga mig inte varför, vart eller vem som bodde där. Där spenderade jag och Malin vår tid genom att dricka skumpa (vilket inte behövdes)  och sen så dekorerade vi granen i huset. På tal om huset, oh my god, tänk er synen. Vi sitter i stoora soffor och kollar på en eldstad och världens finaste amerikanska gran. Panoramafönster från golv till tak, med syn över hela jäkla LA. Efter att ha dekorarat granen åkte vi hem igen fullt med julglitter rúnt oss, haha!

Summa sumarum, var kvällen underbart lyckad!

Vi har ju ingen akmera kvar, men här får ni några från förfesten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0