god natt

usch, nu är det mycket plugg som gäller här hemma..massa att göra inför alla finals som komma skall!
Men så klart med undantag för festligheter:)
nu är det till 99% säkert att iallafall jag Sanna och Mihaela åker till Vegas på torsdag!
Vi ska försöka få tag på något lyxigare, men ändå billigt hotell, ja jag vet där sa jag emot mig själv, men det ska tydligen finnas..Vi tänkte även unna oss någon ansiktsbehandling när vi är där..
Vi hade prov i Franska ikväll, blä fattar inte varför jag valde att läsa Franska, trodde jag hade lärt mig av mitt misstag från gymnasiet, men icke...

längtar så otroligt efter min familj och pojke nu, Johannes och jag försöker föreställa oss hur det kommer att bli på arlanda när vi är i varandras armar igen, åå kan knappt bärga mig älskling!
Och förbered dig Clara han har sagt att han ska lägga krokben för dig så att han får krama mig först., så tänk ut något smart ;)

Nu är det sovtime!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den där jäkla jompan! jag ska ge han en hockey tackling och bara spriiiiin ga fram i all min högsta fart för jag har paxat dig först! :D eller så ska jag spänna fast mig i en lina i taket och när du kommer ska jag flyga ner som en ängel, då ska jompan bli så förvånad och stanna upp, medans jag grabbar tag i dig och sliter med dig upp i luften och DÅ kommer jag att hinna krama dig först :) så de så! akta dih johannes!

2008-11-25 @ 17:39:00
Postat av: Liza

haha ni är ju fan knäppa, känner jag er två rätt så kommer ni böra slåss på golvet, igen kan ju ge sig. Ni vet ju bara hur det gick i mataffären i ängelholm när vi hade tävling :)

2008-11-26 @ 03:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0