Myskväll

Jäklar så skönt vi sovit inatt, Sanna och jag har haft varsit rum för oss själva, de andra va ute med andra polare!
igår hade jag och Sanna världens mysigaste hemmakväll. Vi köpte hem mat och kollade film..
Vi hade även lite spa-kväll :)
haha det började med att jag hade ögonfransfärg i Sannas ögon så vi fick börja om. Sedan färgade vi hennes bryn, vi hade i färgen i typ 30 sekunder, men jag fick en chock när jag tog ur färgen. Jaha tänkte jag, då ska Sanna se ut som att hon går med två svartsniglar över ögonen, vi som skulle bli så snygga! Haha men det löste sig tillslut och summasummarum så blev vi jättenöjda med vår fransochbryn färgning :)
By the way, vi fick även några extra fläckar under ögonen som ser ut som leverfläckar, men aja det tvättar vi bort tills ikväll!

Idag ska vi in till det underbara gatan 3rd street, måste se om jag kan hitta någonting att ha på mig ikväll. Borde verkligen inte köpa något med tanke på min ekonomi, men men..






Kommentarer
Postat av: Em

Saknar dig Lajsa!!Mys att du kommer hem snart<3

2008-11-09 @ 20:16:26
Postat av: Liza

saknar dig empan! vi ska va så mycket när jag kommer hem! puss

2008-11-09 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0