Fredagmorgon

Nu har jag precis pratat med min bror och Johannes, de har peppat mig till att åka hem tidigare och självklart ska jag åka hem den 16e istället för den 21e. Nu kommer jag och älsklingen kunna umgås i flera dagar eftersom att han har hockeyuppehåll då, vi ska bara mysa vara med våra familjer och julhandla :) Jag längtar så jag tror jag går sönder, tur att vi är så jäkla in love annars hade detta aldrig fungerat!
Ungefär en månad kvar nu, sen ska jag fan aldrig lämna dig så länge igen, jag lovar!

Dagen som följer ser ut som så att, snart så ska jag väcka alla heta brudar i huset och vi ska ta en morgonpromenad :)
Sen ska vi sola hela dagen, det behövs verkligen :)
Senare ska vi förmodligen gå ut och äta på cheeskake factory, japp ni hörde rätt vi ska vara lugna ikväll :)
Måste spara oss inför vad som komma skall.


Bjuder på en "gammal" bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0