Världens bästa födelsedag!

Min dag började med att tjejerna kom in med cheescake och sjöng för mig :) Mys!
Somnade sedan om ett par timmar. Vaknade av att famljen och släkten ringde och skulle gratta mig. Pratade också med min älskade pojkvän i flera timmar idag, vi kunde inte sluta :) snart syns vi!

Jag och Sanna åkte sedan in till Santa Monica och åt en god lunch. Sedan shoppade vi såklart, jag köpte ett par as snygga stövlar från Zara och lite annat smått och gott.
Efter shoppingen kollade vi bio, vi såg "Four Christmases", bra film!

Alltså ni ska se Santa Monica och 3rd street en kväll som denna.. Massa julpynt och lite kyla i luften och underbara människor!

Sanna och jag skulle fota massor, men kamerahelvetet dog, så det fick bli några bilder med mobilkameran..

Imorgon blir det VEGAS!

Dessa blommor fick jag av min familj imorsen:









Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn sis, your hoooooooooot !

2008-11-27 @ 17:08:46
Postat av: Anonym

/ ante

2008-11-27 @ 23:17:07
Postat av: Anonym

Men snälla så mkt kläder behöver man inte ens hemma ;)

2008-11-28 @ 14:08:00
Postat av: Vi

och du din jantelagssvenne har ju säkert varit här och kännt hur kallt det är på kvällarna då antar jag?! ska vi fota männiksorna med dunjackor nästa gång?

2008-11-29 @ 03:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0