äntligen en tidig morgon

Blev ingen uppdatering igår pga, något driftunderhåll, men vår dag bestod av att Sanna var på studiebesök och vi andra hade en lektion. Senare möttes vi upp i Santa Monica, och såklart blev det lite shopping. Vi lägger upp bilder senare.

Nu är Sanna och jag precis hemkomna efter en timmas slit på gymmet, och nu har jag fått en nyttig smootie serverad, Yeeees vi är så duktiga :)

Nu blir det lite plugga och sedan ska vi till stranden för det är sjukt varmt här idag, något slags värmerekord gissar jag på..
Senare har jag prov i Franska "gahh" och Sannis är ledig, fusk!

Nej nu måste jag fortsätta min dag så bra som den började :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuuktiiiga tjejer!! Kör hårt! Puss från Hön Och Crulle

2008-10-02 @ 22:24:18
Postat av: Liza

haha visst ar va :) guuud vad jag saknar er tjejer, vill verkligen att ni ska komma och halsa pa! puss fran la Slit

2008-10-03 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0