Bea Szenfeld

Just nu sitter jag pa skolan och invantar min Pilates-klass. Jaa, nar man maste vanta i 2 timmar i skolan e det val lika bra att satta sig ner och plugga. Haha, forsta gangen kanske i vardshistorien, men ialla fall! Jag ska da ha en classpresentation om en designer och sen skriva ett PM om den personen plus gora en look-book som man ska skicka runt i klassen medan man haller foredraget. Kandes val som att det var lika bra att borja fila pa det, eftersom det ska vara klart till pa mandag, hehe.

Jag kom da och tanka pa Bea Szenfeld. Hon ar en ganska ny svensk designer som var med i en reality-serie som hette Fashion-house. Hon vann tavlingen och fick darfor ett internship hos Stella Mcartney i 3 manader, vilket sen ocksa blev forlangt till 8 manader. Hon inriktar sig mest pa att gora om Second-hand klader, och hennes motto ar "Too much is never enough". Kolla upp henne och skriv garna lite vad ni tycker! Behover tips!!

Pusss // Malin

 
Fran hennes kollektion "Insert Coin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0