dagens citat

Det e tur att väggarna i Mirabella Mansion inte kan tala :) Minst 10 gånger om dagen säger jag; "haha fan va bra sagt, det ska jag heta på msn imorrn". 9 gånger av 10 är frasen som just yttrats inte speciellt bra utan mer ogenomtänkt..eller rättare sagt helpuckad. För att allmänheten ska få ta del av Team Swedens visdomsord tänkte jag börja lägga upp ett nytt citat varje dag!

Här kommer dagens:
(på väg till IKEA)


Amalle: Jag tyckte att jag såg en varning-för-älg-skylt.

Malin: Det finns väl inga älgar här..?


Liza: Det kanske va en varning-för-katt-skylt.


Amalle: Va?

Liza: Jaa, dom kanske har klumpat ihop 15 katter så att det ser ut som en älg..


(Allmän tystnad)


Liza: ..med två möss på toppen!



Nääe även om o man kan tro det så röks det inte på i Mirabella Mansion

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sliten du är för jävla rolig. saknar dig som in i helvete! /chris

2008-10-24 @ 21:35:32
Postat av: Liza

åå min Chrulle! det va ju fan år sedan jag hörde från dig! jag saknar dig också som fan, vill att ni ska komma och hälsa på ju! puss

2008-10-25 @ 03:43:54
URL: http://califournication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0