Dogwalkers

Vår nya granne har ju två jättesöta hundar, som vi har adopterat. Idag blev jag och Malin sugna på en promenad, och då tog vi med oss hundarna. Vi hade ju tänkt att vi skulle strosa runt i marinan och se lite chicka ut, men nehe fel där :)
Det börjar med att den ena hunden är halvdöd och lat som man fick dra, och den andra sprang som attd en hade fått en raket i arslet. Så tänkte vi att vi skulle jogga lite men blev lite svårt eftersom att jag fick dra min hundjäkel och Malin blev dragen :)

När vi kom ner till stranden, blev Barley galen av lycka, och Bubba la sig ner på stranden och vägrade resa på sig. När vi drog i han så rullade han bara runt, shit vi fick panik, trodde vi hade dödat hundfan. Efter en timmas promenad ringde Ryan och undrade vart vi tagit vägen :)

Jäklar jag som hade tänkt att köpa en hundjävel, men Johannes du kan va lugn nu, det blir en katt istället, eller fan inte det heller det får bli en guldfisk.

Glömde kameran så vi kan inte visa hundarna, men tar med den nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0