Heeeeelg!

japp helg igen, det är helt sjukt så fort veckorna går. Känns verkligen inte som att vi går i skolan.
Helgen är planerad som så att imorgon åker vi till Manhattan beach och solar på dagen, sen så blir det pre-party hos Aaron i Hollywood hills. Efter det blir det förmodligen utgång om vi inte stannar där.

På lördag ska det flesta på Monster massive, eller hur det stavas, men vi har bestämt oss att inte haka på tyvärr. Malin ska ha uppträdande med sin kör på lördag, himla trist att biljetterna sålde slut!
jag älskar det här landet, hade det inte varit för min familj och pojkvän hemma i Sverige hade jag nog aldrig återvänt!

Nej fy nu måste jag sova är sjukt trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0