hm...

... hander inte sa himla mycket for mig nu. Jag sitter i skolan och haft yoga, vantar pa Malin och Sanna som ska komma hit. Vi ska ha f*tt export, blaa vad jag hatar den kursen! Jag hatar den endast for att den ligger pa torsdagskvallar, da som man helst vill ga ut!
jaja bara att sta ut.

Ater till morgondagen, det blir nog sa att Malin och Amalle aker till Santa Barbara och jag och Sanna stannar for utgang i Hollywood. Vi ska pa en nyoppning av ett stalle som heter Ecco, ska tydligen bli "insane" enligt promotern :)

Ikvall blir det formodligen bio for Malin mig och Ryan, Sanna den chicken vagar inte se Saw 5! :)

Nu PLUGG!


Kommentarer
Postat av: andreas

ni måste skriva ett inlägg om hur saw 5 va :)

2008-10-31 @ 13:53:41
Postat av: sanna

vi gick aldrig på saw 5, ändrade oss så vi såg Changeling :) så brudarna får gå en annan dag istället...

2008-10-31 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0