Man kan inte alltid ha roligt

Nej usch och fy, idag är det bara plugg som gäller i mirabella mansion. Jag och Amalle har mid-term i Franska imorgon så vi sitter med näsorna i franskaboken. Malin har hemtenta i merchandising tills imorgon och Sanna ska skissa och plugga fashionbuying.

Gårdagen tillbringades som så att Malin hade köruppträdande och kom hem sent, Amalle var på Monster massiv och röjjde loss och jag och Sanna hade frossarkväll hemma hos Ryan :) Herregud så mycket har vi nog inte ätit på länge!

Nu sitter jag och pratar med brorsan om när jag ska boka flyg hem, mkt oklart det där. Antingen åker jag hem innan jul eller efter nyår, gahh kan inte bestämma mig! Egentligen borde jag väl lyssna på mina kära hemma som vill ha hem mig..

Nej nu ska jag fortsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0