Manhattan Beach!

Idag vaknade jag himla tidigt, råkade nämligen somna i soffan igår redan vid 10.30. men tur var nog det för idag skulle vi åka till stranden tidigt och jag skulle nämligen hinna till Ross (en klädesaffär) innan för att köpa en outfit till min konsert imorrn! Hm, tror inte jag berättat det kanske. Sjunger nämligen klassisk musik i skolkören, haha, ja hör på den ni! Och ska ha min första konsert imorrn.. Lite nervös! Ska då iaf ha på mig svarta kostymbyxor och en vit skjorta! Hett va!

Efter min shoppingrunda (som för övrigt blev en svart klänning, ett par Ralph Lauren skor och en vit skjorta) åkte jag och sanna och hämtade upp Jannica! Ska senare berätta hur vi känner varandra, men kan bara säga att världen är fan himla liten =) Sen bar det iväg med foorrrden till Manhattan Beach, ligger söder om Santa Monica, precis bredvid Hermosa Beach. Superfint!! Där låg vi och svettades ett tag innan vi sen åkte hem för att göra oss iordning för kvällens bravader =)

Obsvera, tänkte inte riktigt på att det skulle vara 35 grader varmt på stranden när jag valde mina beach-kläder. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0