Six Flags!

Efter denna underbara helg med massor av fest, skulle man ju egentligen behövt söndagen till att bara slappa framför tv:n. Men icke, klockan 8 söndagsmorgon ringde klockan till allas stora förargelse. Det var nämligen dax för mig att bege mig upp. Diana, en tjej i min Yoga-klass älskar nöjesfält, och varje helg nu har hon frågat om jag velat följa med. Så därför var det bara att pallra sig upp och på något mirakulöst sätt försöka få lite färg i sitt bleka och trötta ansikte! 

Six Flags ligger i norra delen av Los Angeles som kallas Valencia, och består av en himla massa berg-och-dalbanor! I hela 8 tunga men ändå riktigt roliga timmar sprang vi runt som små barn mellan alla olika attraktioner och åkte allt som gick att åka! Dessutom gick vi även i 4 stycken labyrinter där massa utklädda läskiga människor sprang omkring och skrämde livet ur oss! Här kommer ett litet smakprov på vad jag gjorde =)  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0