Stående ovationer! =)

Osså har jag haft min första konsert! Klockan 15.45 samlades kören och stråkorkestern i salen där vi skulle uppträda för ett sista gen-rep innan vi skulle sjunga inför publik. Det var lite nervöst men gick bra! Klockan 9 var det sendax att gå ut och möta publiken! Det var som en dröm när man steg ut på scenen och överöstes med applåder (det var t.o.m slutsålt)! Vilken jäkla adrenalin-kick man fick också! Vi sjöng endast två låtar dock, först Corsair Overture, och avslutade med Beethovens, Fantasia in C Minor.

Hela publiken ställde sig upp och applåderade! Bästa känslan!!!! Längtar redan till min nästa konsert, den 4 och 5 december, jul-konsert. Då ska liza, sanna o amalle komma också =) Nää, nu är det dags att plugga vidare...

Hahaha, Lizas kommentar när hon såg mig och Pelle innan vi skulle åka: "haha, vilka jävla nördar!" Sanna ord från en sann vän =)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Härligt Malin!

Nu får du sjunga ut:)

2008-10-27 @ 21:15:50
Postat av: Malin

Tack Mamma!

Japp, det fick jag verkligen göra =)

2008-10-28 @ 02:38:35
Postat av: Elin

Gud så roligt! Det var du värd! kram

2008-11-04 @ 14:36:36
URL: http://metrobloggen.se/elinsvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0