..

ligger här med legs up the wall, för mina fötter är så svullna på grund av min jäkla artrit, blää!
Pratar med Clara på skype nu, vi har lite inspirationssnack, måste verkligen vara nära varandra för att känna oss ultimata när det gäller allt!

Idag har jag tränat och legat vid poolen, har faktiskt fått en godkänd bränna.. om ett tag ska jag in till Santa Monica och fota lite, sen är det Franska som gäller hela kvällen. :(

Jag är så lyckligt lottad som har världens bästa familj och pojkvän, saknar er!

Svenska sommarkväll:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå du är så vacker Sliten!

Jag vill hälsa på er NU! Puss puss Hön

2008-10-07 @ 11:24:32
Postat av: Liza

åh tack lilla gumman! jaaa komkomkom nu!

vi ska nog fixa bil nu också så då kan vi utforska LA lite mer :) men kom nu då! puss

2008-10-08 @ 03:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0