Blä för Usa's sjukvård

Jag HATAR USA's sjukvårdssystem! Jag och sanna som så snällt följde med mig gick dit kl 11:15 då jag hade bokat tid. Skulle bara ta några simpla lever och njurprover.. Efter att ha suttit och väntat i världens äckligaste barackvänterum i två timmar utan att ha fått hjälp började vi verkligen lessna. Fick efter ytterligare en timma igen träffa en läkare och ta mina jäkla prover. Stackars människor som alltid lever med detta system. Jag har kirrat nytt mobilabonemang idag också. Eftersom att jag och Johannes ringer varandra tusen gånger om dagen, blev det lite dyrt :) Men nu tar jag iallafall emot samtal och smsar gratis! Lycky me!
// Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0