Fashion class vs fastighetskurser..

Det här är nog första gången som jag verkligen tycker att det är kul att gå till skolan. På fashion lektionerna diskuterar vi det senaste iniom mode världen, marknadsföring och och allt som hör där till. Om jag jämför mäklarlinjen i Gävle, mot kurserna som jag läser här i Santa Moica känns det som natt och dag.. Nu känns mäklaryrket väldigt långt borta..

Nu sitter jag och gör research på mitt andra fashion buying project, jag ska ta ut annonser, utvärdera skillnaden mellan låg, mellan- och exklusiva butikskjedjor. Jag har suttit hela kvällen i dag och bläddrat i tidningar för att leta efter annonser och i morgon "måste" jag åka in till Beverly Hills för att forsätta min research i de lite mera exklusiva butikerna:) Inte helt fel!

// Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0