fredagsmorgon

vaknade precis av att min pojkvän ringde och väckte mig, hade tänkt att sova ut lite, men vad gör det när man får vakna av sin kärleks röst :) nu är jag pigg iallafall så jag ska bege mig bort till gymmet och löpa. Malin och Amalle vaknade precis så jag tänkte tvinga med någon av dem och träna, vi måste ju känna oss slanka inför ikväll :)

När Sanna och jag skulle sova inatt fick vi en brilliant idé. Istället för att gå och lägga oss började vi dekorera hela jäkla lägenheten med hjärtan :) haha nu har vi iallafall lite kärlek i huset :)

Här får ni en bild på verket samt Malins nyvakna face.. Lovar, det ser bättre ut i verkligheten, (hjärtana alltså) // Liza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0