Glömd plånka, agentur lulliga mitt på dagen :)

Detta har varit en händelserik dag. Dagen började med att Sanna och jag gick ner mot stranden för att sola. Vi började med en sallad på en rastaurang vid stranden. När vi skulle betala hade vi glömt plånboken hemma, wops :) Pinsamt men vi kunde komma tillbaka senare.

Sen gick vi ner och solade, så himla underbart, grymt väder! Dock va väl inte jag så rolig, somnade hela tiden :) Efter några timmar ringde en modellagentur som Sanna hade träffat ute i helgen. Han jobbar på modelmanagement här i Los Angeles. Vi blev chockade när han sa att han ville träffa oss nu eftersom att han var i närheten. Förstå paniken, vi ligger där och sover, solar och ser för jäkliga ut. I paniken börjar vi sminka oss lite för att se lite fräsha ut.

Efter ett tag så kommer han och hämtar oss och vi åker in till third street i Santa Monica. Där går vi till ett ställe och spelar biljard och dricker öl :) Plus att den som förlorade fick dricka shots, hm så klart Sanna och jag :) Även fast vi kände till en början att allt skulle gå åt helvete, gick allt väldigt bra. Nästa vecka ska han ha en stor photoshoot och då vill han att jag och Sanna ska komma dit och bli fotade, så får vi se vad som blir av det sen!

Här kommer lite slitna bilder från dagen :)


Kommentarer
Postat av: marre

GRATTIS SANNA!! Ha en superdag och se till att tjejerna passar upp på dig ;) Puss o kram från denna förbannade svenska kyla

2008-09-18 @ 18:35:08
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0