Mama I love u...

Efter en händelserik och intensiv helg var det riktigt tungt att lyfta sig ur sängen på denna måndagsmorgon. Med svidande ögon och osminkat ansikte släpar jag mig med tunga steg ner till bussen för att bege mig till merchendising display klassen. Men, sen kommer jag ju på att min lilla mamma har tagit sej ända från Sverige hit till LA för att hälsa på mig!! Hon anlände igår och ball som hon är har hon hyrt en Ford Mustang! SÅ efter skolan (heehe dock bara 2 lektioner) mötte jag upp henne osså tog vi oss en liten sightseeing i santa monica=) Hon blev helt faschinerad över min nya hemstad, men underströk att hon tyckte att 6 månader ändå var mer än nog!

Nä, nu e d Gossip Girl time, nya säsongen! =) wiihii! 

Puss  //Malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0