Saknad...

Även fast allt är så himla underbart här kan jag inte låta bli att längta hem. Saknar min familj och framförallt min pojkvän så himla mycket! Det är helt sjukt att jag har träffat en så underbar kille, vi passar verkligen på alla plan, vi kan umgås hur mycket som helst utan att tröttna på varanda. Vi säger att vi är själsfränder, det kändes första gången jag mötte honom i hissen, vi bodde i samma lägenhetshus i gävle ;D Både jag och Johannes har varit mycket dåliga partners i vissa av våra tidigare förhållanden, men vi har verkligen bestämt oss för varandra nu och det känns så jäkla skönt! Så himla skönt att ha en pojkvän som man slipper massa spel med, men vet liksom att allt är äkta. Vi har varit "officiellt" tillsammans i 1 år om en månad, synd att vi inte kan vara tillsammans då bara, men förhoppningsvis kommer han ner hit om ett tag så då får vi ta igen allt ;) Jaja var bara tvungen att skriva av mig lite!

Jag och Amalle är precis hemkommna från Yogan, är helt mör i kroppen! Ska sätta mig med en Franskaläxa som jag har imorgon, usch!
Kolla min syrras blogg: http://www.clarabergs.blogspot.com/
// Liza


Saknar allt roligt med er!



Kommentarer
Postat av: Johannes

Älskling kommer aldrig glömma när jag först såg dig i trapphuset blev ju helt förälskad direkt.



Sen att jag stog och ragga vid garden varje jäkla helg och att du inte fatta hinten är ju helt sjukt.



Men sen så trilla paletten ner och resten är ju historia:).



Jäklar vad jag saknar dig gumman blir ju så sugen att träffa dig nu när jag ser dig och att du bara har bikini gör ju inte saken sämre:).



Puss puss på dig bomben;)

2008-09-10 @ 23:37:37
Postat av: Liza

du är så gullig älskling :) längtar efter dig!

2008-09-11 @ 01:56:38
Postat av: Anonym

Bara så att alla vet så har vi infört kommentarsblock numera. Detta pga att detta är en gemensam blogg som våra familjer läser. Vi vill också undvika patetiska kommentarer från vissa människor som inte gått vidare i sina liv. Vi skrattar åt er! Bra kommentar syrran, synd att jag blev tvungen att ta bort den. Puss

2008-09-11 @ 18:14:07
Postat av: Clara

Det är bra med kommentars blockering, för det förhindrar att smuttsa ner bloggen :) jag menar det är inte lätt att vara liten när man vill vara stor ritgh?!

2008-09-12 @ 21:50:35
URL: http://www.clarabergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0