je suis de la amerikatt

Wihoo äntligen har vi internet på alla datorer i lägenheten, nu jävlar ska det bloggas!

Såg precis att det ser ut som att det enda vi gör är att festa. Och visst partajas det en del i Mirabella Mansion, men vi är ju trots allt här för att plugga (yeah right trodde inte ens mig själv när jag skev det). Fyra dagar i veckan hänger i alla fall Crew Sweden på Santa Monica College och låtsatspluggar allt från import och export till foto och yoga. 

Ikväll har jag och Liza haft världens kanske lääängsta franskalektion. Oui, två svenssons i USA fick för sig att plugga francaise.. inte vårt smartaste drag hittills. För det första har vår lärare precis invandrat från Senegal vilket innebär att hon egentligen borde sitta bakom skolbänken och lära sig engelska..och för det andra har hon världens otydligaste kursiva handstil. Vi fattar alltså varken vad hon säger eller skriver. Värdelöst! Jag blir helt förvirrad av alla språk, kommer prata svengelskfransksenigalesmarockanska när jag kommer hem. Fan.


Je dors Liza dicker eau världens otydligaste kursiva handstil


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag mår bara bra. Pluggar politisk kanditat med nationalekomoni som inrikting. Och det är kul! Går det bra i skolan då? Qu' est-ce que tu fais dans la Etats-Unis? :) Kram

2008-09-23 @ 14:01:02
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0