Mrs. Dr Phil.

När jag slog upp ögonen imorse och tittade mig omkring upptäckte jag till min stora förtjusning massa vackra små hjärtan på väggarna! Haha, då har de små filurerna sanna o liza fått en snilleblixt natten innan att dekorera vår annars riktigt sterila lägenhet! Ett steg i rätt riktning=) Nu e d bara lite lampor, blommor o kanske ngn affish som saknas innan vårt boende blir riktigt hemtrevligt!

Något helt annat dock. Kom precis ihåg vad jag hade drömt inatt! Jag stod på ropsten "brr, hemska tanke" hade bagaget i handen och väntade på att mina föräldrar skulle komma och hämta mig! Just då kände jag hur det skulle kännas att komma hem, vilket gjort mig sjuuukt deprimerad! hehe, vill inte hem o sätta mig bakom ett skrivbord och börja mäkla! När man kan sälja hus här i Beverly Hills =)=) Vem vet, kanske inte kommer hem...

 

Förresten så fick jag en rundtur i Beverly Hills, Bel Air samt Rodeo Drive av våra kära grannar! (skönt att åka bil). Åkte bland annat förbi Dr Phils hus!! Den gamle skojare alltså. Vilket jävla mansion han bor i. Hmm, undrar om han e lyckligt gift, HAHA

Nä, nu ska vi ner på stranden och fixa brännan lite innan utgången i Hollywood ikväll!
PUSS Y // Malin

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0