Onsdag

Nu är det strålande sol ute, och Sanna och jag ska ut till poolen :) Ska bara göra några ärenden hos Ralph och hos tandläkaren, ska kolla upp tandblekning, ja många tycker säkert det är ytligt osv, och ni fattar säkert inte hur lycklig jag blir av små förändringar, thats my life! wihoo! Hörde att det var dåligt väder och regn hemma, stackars er! :) Senare ikväll har jag Franskaprov, hm får väl se hur det går. Det är så svårt att plugga när man är här, vill ju bara sola och bada! Pratade med Clara och mamma nyss, de har flyttat in till vår nya lägenhet i Norrköping, roligt för dem, stackars lilla pappa som får vara själv i huset bara :(
Nej här går inte att sitta och slösa bort min dyrbara tid.. Ha en bra dag och och till alla, lev i nuet och va inte så jäkla långsinta!

// Liza




Kommentarer
Postat av: Elina

Liza du är ju redan hur fin som helst och har perfekt vita tänder...

tänkte höra va du har för operatör i usa? du skrev att du smsade gratis och tog emot gratis samtal? kan du berätta lite om det :) och vet du va tandblekning kostar? Kram /Elina

2008-09-11 @ 00:15:59
Postat av: Anonym

men shit, perfektare och vitare tänder får man väl leta efter! gör inte så att du blir som Ross i Vänner bara... risk för det eftersom dina tänder redan lyser :) du är snygg som du är!

2008-09-11 @ 00:31:07
Postat av: Liza

haha, ja men jag måste alltid prova på allt vet du :)

jag har MetroPcs heter det, jag betala 45 dollar/månad och då ingår gratis samtal och sms i hela USA + gratis sms till sverige och från sverige, det enda man behöver betala extra för är om man vill ringa till Sverige, då kan man fylla på med tex 10 dollar så kostar det 3cent/min. Det är bra förutom att täckningen är ganska dålig.. Den här Zoom tandblekningen kostar egentligen runt 3000 tror jag, men jag fick rabatt för jag flyttat hit så jag betalar 1000kr för den, lite drför jag gör det också:) Hur mår du? när va det du skulle ut och resa? kram på dig!

2008-09-11 @ 00:33:39
Postat av: Liza

Anonym- tack snälla :)

ja kanske, få tänka över hur jag ska göra, en Ross vill man ju inte bli :)

2008-09-11 @ 00:36:46
Postat av: marre

Lilla Sliten, köör ba! Har du kollat om läppa är billigare där? C o jag drog i en skvätt igår! Värt med alla små knep. Saknar dig! Pusspuss Möni

2008-09-11 @ 12:47:01
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Elina

Okej... tack:)

När hade du tänkt att göra blekningen? trots att du inte behöver hjärtat... vet du vad det kostar att göra silikon naglar? men hallå har ni sett många kändisar? :) ska johannes komma över till er?

jag åker om en månad :) Kram!

2008-09-11 @ 14:54:33
Postat av: Liza

Marre- haha min basta van jag lyssnar pa dig, tur att jag har nan som ar som jag :) lagger ut en for och efterbild imorrn :) hm ne jag har inte kollat, vill du att jag ska kolla? kad du ju gora nar du kommer hit isafall! hur mar du? saknar dig! puss

2008-09-12 @ 03:05:10
Postat av: Liza

Elina- imorgon gor jag blekningen :) hm jag gjorde fortjockning av naglar for ett par ar sedan och det ar det enda jag provat pa, tror det kostar runt 500kr. Gahh ne vi har inte satt en enda kandis, jakla skit! Hor av mig nar jag ser nan:) ja han ska forsoka komma i november nagra dagar nar dom har landslagsuppehall.. shit sa kul for dig, vart va det du skulle resa? borta ett halvar va? halsa Elke och Hakan sa mycket fran mig! Puss

2008-09-12 @ 03:09:28
URL: http://califournication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0