I går var jag 22 år..

...och så var man ett år ädre, bara så där:)
Vaknade i morse av att mina underbara och skönsjungande vänner väckte mig med en chockladtårta på sängen:) Kan det bli bättre?
Efter en massa tårta stack Malin och jag till skolan för att ha foto lektion, vilket vi inte var så pigga på.. Så det slutade med att vi blev en halvtimma sena eftersom vi missade bussen..:S
När foto classen var slut var det meningen att jag skulle ha Fashion Buying och Malin skulle ha Yoga class. men det är ju inte varje dag man fyler år så vi bestämde istället oss för att åka till Maddison ave i Santa Monica för att äta en god lunch, istället för skolans trötta sallad.. och det var det värt! Maddison ave är en riktigt mysig gata med många små och roliga affärer och riktigt bra matställen.
Och så avrundade vi med starbucks på thrid street, såklart:) En lugn och perfekt födelsedag, inför morgondagens festligheter..!
Det är sådana här dagar som man inser hur bra man har det! Jag har verkligen världens bästa familj och vänner!

älskar er!

// Sanna







Kommentarer
Postat av: Luke the buk

Grattis.........!

2008-09-19 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0