En dag på Santa Monicas gator

Sannas och min lediga dag spenderades på 3th street i Santa Monica.. Var från början meningen att vi skulle gå till beachen, men det va molnigt. Så det blev shopping istället :) inte helt fel det heller. Vi älskar shoppingen i Santa Monica den går inte direkt jämföra med gallerian nian i Gävle haha! Vi har även hittat vårt nya favoritsallad ställe, vi har gått från fårostsallad på wayne's i Gävle, till Cesarsallad på Taurtoe på 3th street. Sanna shoppade ett par jättesnygga byxor alá 70- tal och en solhatt från Urban Outfitters. Jag köpte en hög jeanskjol från Urban Outfitters och ett tanface kit från Sephora samt lösögonfransar, brukar aldrig använda det, men man måste ju testa! Återkommer med recension. Nu har vi kommit hem från en lång franskalektion. Ska jag gå in på skype och se om jag får se min älsklings härliga face, saknar honom så himla mycket, men förhoppningsvis kommer han hit i åtminstone tre dagar om hockeyn tillåter :)
// Liza









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0