Gräsfest

Till fredagens utgång behövde vi inhandla lite smått och gott. Jag Sanna och Malin begav oss till santa Monica för lite shopping. Det blev klänningar, kjolar och nödvändigheter för ansikte och kropp. Vi tillbringade lång tid på Sephora, vi älskar verkligen den affären, dom har allt! Sen upptäckte vi att klockan blev allt för mycket och vi var sena som vanligt, så vi skyndade oss hem. För att spara tid fixade vi naglarna på bussen :) Hemma mötte vi upp Amalle på Ralph's för att inhandla mat och sprit :) Lite senare på kvällen kom Madde till oss för att prova på Holleywoods uteliv! Mycket gullig tjej det där!


Lite bilder från shoppingen:




Vår chauffeur hämtade upp oss ca kl 23. Första rutten blev till klubben la deux, ska tydligen vara det hetaste stället just nu, vilken också stämde. Sjukt mycket och bra folk! Efter många drinkar och mycket party fick vi för oss att dra vidare till Area! Hm ja, fråga mig inte varför.. Väl där iallafall var vi väldigt runda om fötterna, men kul hade vi! När vi skulle gå hem träffade jag min "cap" igen, haha! På morgonen efter undrade vi varför vår lägenhet såg ut som den gjorde. (bildbevis) När vi tänkte efter lite kom vi på att vi hade en STOR efterfest med oss själva som både innehöll det ena och andra, bjuder tyvärr inte på dom bilderna och filmerna :)


Kommentarer
Postat av: Maddi

FRUKTANSVARDA BILDER PA MIG! HAHA

Annars ville jag bara saga att ni ar sa underbara ni med!

Fucking idiots! hulkar

2008-09-18 @ 06:05:56
URL: http://madelenandren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fy faaaan, va avis jag blir!!!!! Usch, & här skall man vara i kalla Sverigen & tvingas frysa hela dagarna. Å, hoppas att ni har det himla bäst.



Kram från avundsjuk pluggokompis i Gävle : )

2008-09-22 @ 21:19:24
URL: http://www.hopphastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0