Yoga-Life

Som jag kanske nämnt tidigare tränar jag både Yoga och Pilates 2 gånger i veckan. Först så trodde jag att all hets om att dessa träningsformer skulle vara så himla bra bara var överdrivet och bara en fluga som skulle dra över efter en tid. Men ack så fel jag hade. Trodde verkligen inte att Yoga var ngt för mig men nu är det just den kursen som jag längtar efter varje vecka! Alla olika poser som man gör betyder olika saker och hjälper en att må bättre men framförallt att bli smidigare. Om man tex känner sig deprimerad en dag är det bra att stå på huvudet eller att sträcka ut bröstet. Hahah, låter löjligt men funkar verkligen =) 

Så alla som är lite skeptiska till dessa träningsformer, TESTA! Och gå då INTE till friskis och "power-yoga" i 40 min, vilket inte ger så mkt. Gå istället till ngt riktigt yogainstitut. Lovar, ni blir inte besvikna!  // Malin

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0