1 ½ månad kvar till frihet!

*gaah* Nu är det banne mig inte lång tid kvar tills man slutar den här helvetes-skolan och livet åter igen kan rullas igång =) Marknadsföringstenta om 2 veckor och sen är det sista kursen för terminen, integreation i företagsekonomi and then it´s soo oover... Konstigt det kommer kännas att inte ha någon panik-ångest över nånting, hehe..
Men nu när våren och sommaren börja titta fram så känns allt helt plötsligt lite lättare. Jag, Lotten och Jaquline har bestämt oss för att springa midnattloppet i Aususti. det är 1 mil och börjar klockan 10 på kvällen. Den som vinner blir bjuden på en utekväll av de två andra.. haha! Blir garanterat en dyr kväll för mig... men ska faktikst försöka träna nu! har t.om. träningkläderna på mig och ska precis ge mig ut i spåret. Är riktigt skönt att ha grönsta, och lidingöloppsspåret bara runt husknuten =)

Mamma och jag har också funderat på att åka till New York i början på sommaren. Hoppas hoppas det blir av!! Beror lite på när hon kan ta semester osså.. Men skulle va så himla härligt att få komma dit!

Men men, var sak har sin tid. Nu är det valborg om en vecka, och den ska självfallet spenderas i Uppsala! weehej! Alla biljetter tog slut igår, så man hade tur att man fick en =)

Nää, nu måste jag bege mig ut i skogen på min lilla springtur! Ska faaan vinna i augusti!!!

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0