älskar solen

hej hopp! 
helgen har jag tillbringat i ängelholm hos min kärlek. I fredags när jag kom ner så hade vi myskväll, och Oscar fick kolla på film hos Sebb :)
När Oscar kom hem igen kollade vi på "låt den rätte komma in" fan så rädda vi var. Efteråt tyckte vi att den sämst, men efter lite eftertänksamhet så kom vi på att den kanske var ganska bra. 
I lördags var det en helt underbar dag och vi gick ner ett helt gäng till ån och låg och solade och hade det underbart!
På kvällen vankades det party hos Pillan. Vi var massa härliga människor som grillade och drack alkohol :)
Senare blev det en liten utgång, ängelholms uteliv är väl kanske inte det bästa men allt funkar i goda vänners sällskap :)
Idag åkte jag och Johannes ut till stranden, la oss på ett täcke och njöt på alla sätt :)  
Ahh just det, vi hörde ett skrik ganska länge på stranden, så Johannes gick och kollade var det va, det visade sig vara en liten hund som hade simmat ut i det kalla vattnet och tog sig inte in. Ägaren bestämde sig då för att ta av sig brallorna och simma ut och hämta hunden, fyyyyfaaan så kallt det såg ut. 
Nej nu ska jaa ta mig en powernap!

tyvärr tog jag inga bilder uder helgens festligheter, men så här vackert är det på stranden en vårdag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0