ÅRE!

Här kommer de efterlängtade bilderna från åree.. Vill tillbaka igeen, men man får väl ge sig till tåls ett halvår iaf. Jag har nu sökt kurser till hösten.=) 1:a Nationalekonomi distans, 2:a Nek sthlm, 3:e FekC Sthlm. Men måste säga att jag är riiktigt less på att plugga och funderar seriöst på att sluta plugga. Varför ska jag genomlida plugg om jag ändå kanske inte kommer jobba som ekonom. Hellre får jag ett års arbetslivserfarenhet och fortsätter på den vägen. Funderar faktiskt seriöst på att kanske flytta ner till Italien, till huset, lära mig Italienska och jobba som mäklare där på Re/max eller något liknande. Men som vanligt har jag nya ideér varje vecka. Jag har abslout inte lämnat tanken att åka till Sydney eller LA!! =)

Som pics.




Finns hur mycket mer bilder som helst! Gå i så fall in på min Facebook,  eller Saras =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Galet kul vi hade girls! Haha!

2009-04-16 @ 11:05:30
Postat av: sanna

snyggingar, ååå det ser så jäkla härligt ut! nu längtar jag hem... :(

2009-04-17 @ 01:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0