Bröllop!

Jag har nog inte sagt det men min äldsta brorsa Thomas har ju gått och förlovat sig (va iofs väldigt lång tid sen) men i alla fall så har de bestämt datum för bröllop, de lyckliga tu. Den 4 Juli, på usa:s självaste nationaldag bär det av stapeln. Ska bli så hiimla kul! Har aldrig vart på bröllop förut, har endast jobbat på dem.. Va så himla vackert när jag jobbade på Elfviks gård längst ute på Lidingö under somrarna när det var bröllop. =) Höll på nästan varannan veckan under hela sommaren! 

De bor nu på söder men håller på och försöker sälja sin lägenhet för att flytta till nånting större. Jag hade ju hoppats på att kanske fåå deras, hehe, önskedrömmar malin.... Nu börjar det iaf närma sig så jag och anders (min andra bror) måste försöka komma på ett tal eller något. E svårt men ska fortfarande bli ganska roligt.! Får se vad vi kan koka ihop =) 


                                                                                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0