en dag på stan

blä, idag var jag så himla trött och ville verkligen inte gå upp. jag gick till skolan för att ha föreläsning vid 10, men sen så var den inställd, buhuu! 
Mötte upp Johannes och Nicke på stan, gick och käkade och shoppade till Jompan. Jag fick mig även en söt liten topp av han. Jag skulle ha gått till gymmet nu, men jag struntade i det, inte likt mig men men..
Nu är iallafall sökandet inför hösten klart, jag sökte Nek i första hand, så nu får vi se :)
Ikväll skulle jag Vickan Johannes och Samuel gått ut på stocken, men Vickan fick förhinder, så vi får ta en hemmakväll istället. Kanske blir utgång på lördag istället när syrran förhoppningsvis kommer hit.. 

nu ska jag plugga och ta hand om min sjuka bror..






Kommentarer
Postat av: Anonym

åå snyggingar! Jag vill också hälsa på dig snart. Blev ju bara som hastigast när du var nere nyss! Sliten lillille sliten... Puss

2009-04-16 @ 20:45:28
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Liza

åå liillle höna lillile höna! Jag kanske tar mig hemåt i helgen, då får vi mötas upp, annars måste du komma och hälsa på mig snart! puss

2009-04-18 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0