Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma hos mina föräldrar igen, det är så harmoniskt att komma hem hit, känna att man riktigt kan koppla av. igår hade vi grillning och poker, jag kom trea bland alla killar, stort! Imorgon ska jag och syrran till stugan och försvinna från verkligheten ett tag, bara sola ut och gå och ha det skönt. Synd att inte min raring kunde vara med han som älskar stugan, han har en helg med sina grabbar nämligen. Välbehövligt efter att bara ha umgåtts med mig. 

Malin och jag hade ett samtal idag om vårt kall i livet. När vi bodde i USA, var vi så tillfreds hela tiden, inte för att det var just USA utan att vi gjorde någonting vi verkligen trivdes med, det tror jag är väldigt viktigt. 

nej nu ska vi gå och pömsa i säng..


en osminkad jag och Jompis från grillkvällen



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

morsan.. vi får ses snart och diskutera vidare om vårt kall i livet.. hm, kanske över ett glas vin (eller 2,3,4,5)

2009-04-25 @ 10:51:44
Postat av: Liza

ja verkligen, men om jag är rätt ute granma så är det valborg om inte alls många dagar och då ska det jäklar i mig sippas vin! hehe puss

2009-04-25 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0