it's all about the shoes...!

Skor i mängder finns det i downtown LA och billiga oxå, inte som hemma i svedala.. :)  Åkte dit idag med Mickis, Maria och Anna, de hade ju inte varit där innan så det var på tiden att de fick se en annan del av LA också.Vi hittade lite skor en en massa billiga accessoarer för EN ynka dollar styck :) Jag passade även på att handla lite saker till mina design klasser när jag ändå var där, mycket billigar där än i Santa Monica området..
 Ikväll ska det mixas drikar hemma hos oss sen blir det utgång någnstans, kanske Sunset blvd eller West hollywood... 

Te pause...

  ...och lite senare starbucks pause haha

Anna testar en weed mask :D



Skor!!






Kommentarer
Postat av: liza

nej fy sanna jag blir avis som fan! här hemma finns ju inga skor, köp hem!!! :) puss

2009-04-24 @ 09:37:47
Postat av: sanna

åå jag vet! jag ska köpa hem masssor så sverige blir lite finare :)) pusss

2009-04-24 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0