Maskerad och vårsol!

Har inte fixat alla bilderna från Åre än, men som sagt kommer de inom kort. Tills dess har jag iaf fått upp lite bilder från maskeraden på La rose för nån helg sen, och sen lite härliga vårbilder =) Sitter nu hemma och försöker lista ut vad jag ska söka för kurser till i höst. Letar efter någon distanskurs på Nationalekonomin så jag kan välja lite själv vart jag ska plugga. Är ju som sagt fantasatisk sugen på att dra tillbaka till LA eller till Sydney! Så om jag söker en distans kan jag välja och vraka lite som jag vill =) Problemet är väl bara att de kurserna verkar bara vara på halvfart, så får se lite hur jag gör! Är kluven! Men men, kanske blir något helt annat tillslut, vem vet! ;)

jaja, det löser sig ändå tillslut, får jag hoppas! Här kommer lite bilder iaf!

























Lite vårtecken och floppan i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0