Torsdag

igår fick jag och Johannes för oss att vi hade en dag att fira, vi kom på massor av saker vi skulle fira, dels att jag hoppat av en kurs, fick reda på att jag kunde tillgodoräkna en likvärdig kurs jag läst i gävle, wiii så skönt! 
Sedan så hade jag och Johannes ett och ett halvt år den 20e.. Att han har gjort en positiv sak när det gäller hockeyn och ja en massa andra töntiga saker kom vi på. Vi tyckte helt enkelt att det var vår dag så vi tog en spontatripp till ett massageställe och jag bjöds på en timmas massage. :)
Kvällen spenderades hemma hos Patte och Caisa. Det är helt underbart att vara i ett hus istället för lägenhet. 
Nu har vi precis ätit en god frulle på altanen och snart ska vi cykla och hämta lilla Wilma. 
Ikväll blir det poker och grillning med grabbar hemma hos Lukaz och mig. Och JAG ska vara med på poker för en gångs skull :) 
Nu blir det solning! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0