Organisatorisk kunskapsöverföring

hmm, är ju faktiskt lika roligt som det låter... ååh, jag orkar verkligen inte, helt sjukt. Så fort jag verkligen sätter mig ner och läser boken så somnar jag på något konstigt vis. vaknar upp 10 min senare och försöker på nytt att sätta mig in i alla dessa oändliga teorier. Men till vilken nytta.. Lyckades iaf hinna med en fika idag min favvosarna Challe o Floppan. Hängde på Espresso vid centrum. Härligt att sitta i solen och dricka kaffe, haha, lyckades t.o.m få lite färg på kinderna, fantastiskt! Men sen stängde de redan vid klockan 3, jävligt mystiskt måste jag säga. hm, va nog kanske lika bra, då jag behövde åka hem och påbörja isoleringen.. jaja, är väl bara att forsätta med eländet. åh, bara 45h timmar kvar till frihet! Weeheej! pusss o hej!

if only man va i åre nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0