Tjoho!

Jaaa, nu har det gått en heel vecka sen jag kom hem från Åre och livet börjar rulla på som vanligt, med mycket plugg och mycket jobb! Va t.o.m hemma igår, på en fredagkväll! Händer inte ofta men det väl gör det, är det bara att luta sig tillbaka och njuta och sova =) Idag ska jag iväg till jobbet och sen blire direkt-tåg till Hammarbysjöstad och inflyttningsfest hos Therese och hennes pojkvän. Är mäkta sugen på att flytta hemmifrån nu ska ni veta! Har inom loppet av en månad vart hemma hos både Sussie och Talli, som både flyttat till superfina lägenheter på Gärdet!! Sjäv bor jag ju fortfarande hemma hos pappa, men det kommer det bli ändring på till hösten! ! !

Har faktikst funderat en massor.. Och är nästan helt säker på att sluta plugga till hösten, eller iaf på SU.. Funderar på att läsa på distans eller helt enkelt börja jobba. Känner nu att jag har  varken motivation eller ork att sitta och pränta in mer strunt som jag ändå inte kommer ha någon nytta av. Vill göra något som jag brinner för !!! hehe, och det är verkligen INTE att läsa ekonomi i stockholm.. Men men, som sagt är planerna många och möjligheterna oändliga! =)

Nä, nu måste jag sticka!
puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0