tröttis

hjälp så trött jag är! Johannes är är duktig idag och skulle gå på is vid klockan åtta så jag blev inskjutsad till lägenheten vid halv åtta. Nej inte tidigt jag vet, men vi somnade så otroligt sent inatt. 
Gårdagen var inte så händelserik annars. Min pojkvän fick ut mig i spåret så jag fick röra på arslet, puhuu märks att det var tre veckor sedan jag tränade. 
I helgen var ju syrran här somsagt och vi hann med mycket roliga saker. I lördags hade vi en heldag på stan, sedan blev det utgång, som startades hos Johannes kompis Robin där det även var massa andra sköna killar. Bland annat Niklas som jag inte sätt sen gymnasiet som är en barndomskompis till Johannes, mycket roligt. Utgången blev på BJ, har nog aldrig haft så kul där förut! Min kära pojkvän och jag skulle så promt spendera hela kvällen på att dansa inför alla, väldigt patetiskt men det kommr jag alltid på dagen efter :)
Nu ska jag göra lite frulle sedan så bär det av till skolan, vilken jag är otroligt less på, men kämpa på.

Hittar inte kameran, får se sen om jag vill bjuda på några bilder från helgen.


 

blåsta "blondiner" lyckas vi? eller fisk kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0