PARTY

Vilket underbart väder det är! Jag har legat ute hela dagen och solat. Jag tror att det är sommarlov nu, känns skit att åka tillbaka och plugga igen, men som tur är flyttar min älskling hem till Uppsala på måndag, vilken lycka! 
Ikväll vankas det fest i Norrköping med mina bästisar. Det var sjukt länge sen jag träffade Chris så det ska bli jättekul! 
Vi har laddat upp med en jäkla massa cider och skumpa. Syrran får ju gå ut lagligt nu också så det ska firas :)
Nu har vi haft hårstudio här hemma, jag har färgat håret, så nu är jag ljusbrunhårig. Färgade med en mellanblond och blev brun, haha. 
Nu ska jag klippa till brorsans hår också sedan är vi fit for fight för party :) 

hoppas ni får en bra kväll, det ska vi ha! woooooo party! 

Btw, kan ju inte säga att jag inte är avis på Vickan och Malin som är i Åre, jag tänkte ringa sen när jag är berusad och se hur det har det, skulle jag ringa nykter skulle jag bli deppig :) 





Lite föris hemma på altanen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh synd att inte jag kunde i lördags=( Hoppas ni hade det trevligt!Saknar<3

2009-04-12 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0