Valborg snart!

Tjooho! Efter en händelseriik helg har jag vart helt död och har dock försummat plugget! Men det ska jag ta hand om det första jag gör imorgon! Då börjar nämligen hemtentan.... Kommer då stänga in mig i två dagar och bara skriva..! Men klockan 4 på eftermiddan på onsdag är organisationen över och planeringen och packning inför Åre börjar! =)
Igår, i alla fall så kom Sussie hem till mig på middag. Jag lyckades hitta några trötta köttbitar i frysen och lite potatisbollar! Sån lyxmiddag lagas det alltid alá casa de Malin =) Men blev också en del vin vi kunde skölja ner maten med. Sen drog vi in till stan för att till en början gå till berns. Men när vi kom dit och såg den oändliga kön, ångrade vi oss och gick till Riche istället.. Redan trött och bakis efter maskeradkvällen i fredags kände jag att det var dags att slänga in handduken redan vid 2... Medan de andra rännde iväg till Spybar tog jag mitt pick och pack och åkte hem, efter en mycket lyckad kväll!

aaah! Förresten är det bara 10 dagar kvar att bestämma sig vad man ska plugga i höst! Jag har ju som sagt en del olika planer. men som det ser ut nu kommer jag att söka NEK:en på distans och sen får jag se  lite vart jag hamnar =)
LA? New York? Uppsala? Sydney? Stockholm?? ojojoj, vilka i-landsproblem man har...

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0